小安琪~ ~因為喜歡吃,想同大家分享些簡單、容易、方便、又味美之食譜 哈~ ~
2012年11月16日 星期五
和生飯堂
我地一班為食鬼,當左和生係飯堂,而家久不久就去食晚飯,只因佢價錢抵。招牌燒雞,清蒸蟹係佢地班酒鬼送酒良伴,食完再食都唔厭,我話可否隔一下唔好次次都叫雞同蟹,有DD厭,怕下次唔點,佢地竟然話,就係好好食好吸引,要食到厭為止
有無發現枱面有D好怪嘅樽,例如腐乳樽咁,只因為我地帶埋自釀梅酒同埋Run酒去飲。
螺片鴨掌必食,重要吃兩碟。
酥炸生蠔,炸得實在太好,又落多次order。
燒泰式豬頸肉
臘味芥蘭
蒜香蒸象拔蚌仔
明爐燒腩仔,成七層,非常鬆脆,吃落唔肥好味。
燒多春魚
清蒸膏蟹,好多膏呀Yammi Yammi
招牌燒雞,皮脆肉嫩,超正呀
豉油皇煎大蝦,正呀!
.
清蒸海上鮮
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
蓮子百合四白湯
寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠 材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味
沒有留言:
張貼留言