2013年6月25日 星期二

東莞中凱酒店(下)




琴晚餐自助晚餐麻麻地,早餐都無乜寄望,8點幾落到去人山人海,竟然揾唔到位
到有位時,又無乜野食,只好摷下重有d乜食得,好在執執埋埋都似一餐














因為1430點先離開,自由時間,週圍行下,重穿過街市添













今次旅行,給我碰上我一直尋找的,雲吞

不要笑我大鄉里,好多時同朋友仔去旅行,找食的時候,店面不太好時,她不會給我入去幫襯的,總說前面有更好的慢慢睇下‥‥心知她想法,總會就就她。

今次因為中午這餐要自費,最近酒店又是它,其他的又遠,所以朋友仔免為其難的,被我推入這家店,吃著吃著,她竟然話下次有機會都會幫襯


hehehe~ 當然無問題啦,這一餐21蚊可以攪掂,最開心係可以揾到我鍾意嘅雲吞啦



沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味