2010年12月31日 星期五

大小姐發燒

大小姐發燒,大少帶佢睇中醫,個中醫話佢其實只有小小感冒,最重要係成日夜瞓,熱氣所以病,聽到都覺好笑,大小姐又問中醫點解咁多頭皮,中醫又話因為瞓得小,唉!肝負責髮膚,夜瞓當然會落雪,所以多野做大家早起好過。
事原早幾日,大小姐話喉痛唔舒服,中午已經走左去瞓教,夜晚我出完街返來見佢起一起身吃一d野,就去瞓過,行埋去睇佢,發現佢係發燒,量左幾次都係攝氏37.5、37.8,叫佢起身去A&E 叫極唔很,其實我都唔想,因為去到起碼要等成四小時,不如朝早去睇西醫重好,咁只有不停幫佢降體温,攪左我一晚退左燒,又要煲茶,又要返工返學,輪到我好倦。
奇怪我點解會信中醫,而唔信西醫,其實我乜醫生都信,只是覺得將來老左會長期吃西藥,而西藥係毒藥製造只會越食越多,咁不如亞Q精神,而家食小D留返將來食啦,我無亂講架,嗱!好似成日吃止暈藥咁,醫學上有根據話會容易誘發栢金遜病架。


有日發覺個同事臉上有幾粒 好大红色粒粒,佢話個身重有好多睇左中醫,中醫話肝功能唔夠,過濾唔晒d毒素,事原又係夜瞓同瞓得小,所以大家11點至3點最好瞓教,多野做早d起身好過。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味