2012年6月2日 星期六

青島旅遊10

Day3  青島啤酒博物館~迎賓館~小魚山~康有為故居~天后宫~台東行人街


朋友仔話好辛苦,離開青啤後返一返酒店食藥,見參唔多食晏,諗尼邊餐廳多食埋返去食藥啱啱好。


點知尼道店鋪開好晏,行過尼間火燒店






買左2個酥餅、2個千層餅,都係用左5蚊又幾抵。


火燒店老板娘叫我地入尼間鋪,可以坐住黎配餸食。



入地去見d價錢唔貴,叫左爆炒蛤蜊40蚊大大盆。


涼拌青瓜8蚊



豬肉串燒2蚊1串,多味魚2蚊1串。



串燒最好味,燒得金香又入味,唔乾又有肉味。





地道要一口蛤蜊一口千層餅。


地道店多數都係坐尼種登,好唔慣。

 

返酒店休息下吓食埋藥,再出去,今次順便行吓韶關路。









八大開每條路都種植一種花,韶關路係種櫻花,
偶然間發現1棵櫻花樹重有好些花未謝晒。










乘出租車到迎賓樓
 


售票處都有特色過人。







迎賓樓即係德國總督官邸舊址,它位於青島信號山南麓,依山面海,氣勢雄偉,是當時德國在華的提督官邸,最初被稱為「提督樓」。因建築材料大量採用青島優質花崗岩,故又稱「石頭樓」。它是一座典型古堡建築,是德王威廉時代典型的建築式樣,由德國建築師垃查魯維茨設計,於1903年開始建,歷時近六年建成,佔地面積四千餘平方米,耗資一百萬馬克。
 



風雨滄桑近百年,迎賓館數易其主:曾為德國提督官邸、日本駐青島守備軍司令官邸,膠澳商埠督辦官邸、青島市市長官邸、國際俱樂部,1949年後成為最早的國賓館。




沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味