2023年1月15日 星期日

川味悠閒樂


這間川味店開左都有十幾年,因為老板娘同我地係住埋同一幢樓,上、下層大少同佢好熟,所以好多時會去佢店鋪幫襯,成日會送涼拌小食比大少
後來老板娘又開左2間分店,她又搬走左,疫情大家活動都靜晒,而家我地又去幫襯,發覺可能轉左手?

這間川味麵店以前類似車仔麵咁,麻辣薯粉湯麵做底,跟住你加餸計錢,另外有好多涼拌菜叫
麻辣龍蝦配飯
而家又多左好多新菜式,但生意無咁好,服務員吾同晒?可能是頂左手都吾定,我地都會繼續幫襯嘅,因為就腳
蔥香辣豬手可單點或配埋寬薯粉
整隻豬手有我隻手咁大,我食完豬手只可再食幾口麵就很飽

 

2 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味