2011年4月3日 星期日

米芝蓮

 
 
大少姐只喜歡食這裏的細蓉,近來多了人來食麵。
原來是得了米芝蓮推介。

這裏保持了舊店鋪搭枱方式的,而且她是有閣樓的。

店家沒有受到推介而加價,應該說近幾年都無加過價。

沿用舊式雲吞在碗底,避免麵條浸太耐變淋,湯頭味道唔錯。


這裏的裝修同其他店舖好大不同,只因店家的麵是自制的,
當然要劃個位攞放來賣,不然有點忘本啦。

這幅牆壁廣告都有很多年了,記得我好細時佢已經存在。

現代人只會是麵就是麵,最多懂粗幼,那裏會分幾多種,但,
見這個招牌,你會發現以前嘅人要求都好高,並會顧慮到素食者的需要。

而我則喜歡另外一家尼泊爾店,她賣的是地道尼泊爾菜,
顧客多是尼泊爾同鄉,只有老闆可以同我地溝通到,最喜歡右邊尼個汁,混有乳酪,沾小小好了,因辣度很強勁。

未到晚餐,但有點餓,行過這間只有外賣嘅日本食品店,
之前和同事吃過,大家都認為抵吃,咁買一點返去做下午茶,
但,佢係即叫即造,結果,我地要等一個小時才可以帶走。

品種都有好多,咁多人幫襯,我諗......
一定新鮮拿掛。

到左晚上都唔覺肚餓,買左個餐比大小姐,自己繼續上網唔煮飯。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味