2011年4月3日 星期日

土多啤梨拿破崙

 
連放幾日假,以為可以做到好多野,放縱自己上吓網,點知
一上網又唔見左好多時間無乜野做到,書又無温到,只係去
過探媽媽,同d家姐飲過茶,同埋幫大小姐開左個銀行戶口。
 
而家係銀行開個戶口要有聯絡信件作地址證明,
小朋友邊有咁多証明文件,咁咪同佢一齊去,排左成個幾鐘先到我地,重要係我前面個兩個學生比個女職員打發走,唔係重要等多等,好在我帶埋出世紙,住址證明都帶多幾份,唔係都甩碌比人打發走,重有一種唔好,新開戶佢係無簿仔架,我啲古老人就唔習慣立。
 
中午個同學仔打電話來約食飯,佢話帶我去食好野,
點知佢唔記得間鋪係邊,結果要由街頭行到街尾。




八完返到屋企又上網巡吓,先醒起買左d材料,
唔做聽日又開始要返工,攪攪吓又夜深了,唉!
時間管理真差,只好草草了事,做左這個士多啤梨拿破侖。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味