2016年10月26日 星期三

栗子合桃素菜湯



 
粟子是我家最喜歡食,大小姐細個時,冬天大少每晚放工會買一包炒栗子,俩父女就坐在一旁一起食
 

 
材料:
粟子(去穀)一磅,合桃半碗,紅腰豆半碗,青蘿蔔1條,粉葛1斤,陳皮1角
 


 
做法:
紅腰豆浸過夜;陳皮浸軟,去瓤;青蘿蔔和粉葛去皮切塊;栗子用滾水汆燙一下,去皮;把所有材料放入煲內,加入適量水,大火煲滾至15分鐘,轉中小火煲1 個半小時,即完成
 

 
之前同朋友仔食飯,她介紹我食十穀米,還帶我去她購買的那間店,咁我又跟去八掛下,又真係有好多品種唔同嘅米,而老板娘又會介紹點烹調,小小店鋪有很多泰式醬料,好多我都唔識嘅,好開心好似尋寶咁,買左很多東西,這次用左佢地D合桃黎煲湯,很方便



 
 
 
 
 

8 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味