2017年2月21日 星期二

突破青年村


又係退修,今年參加好多培訓班,如:職安培訓、單位退修、全會退修、OT培訓......滿腦子都是培訓都搞唔清邊個打邊個,怕遲到瞓得唔好,早上5點就擦牙洗面,準備好就出門,食完早餐搭車到沙田亞公角山路33號—突破青年村,去到個人重好眼瞓,唉!年幾大左,瞓得唔好真係好辛苦,好在今次個活動有好多人吹水,唔係我都唔知點過關,事關我到活動完都重盅眼瞓



火柴人,好耐無見一定要同佢合照下先得

放飯時間又到了,一般白飯和湯任裝,這裏規定全自助式的,即是裝飯、裝湯、收拾枱面、抺枱、把剩菜分類、餐具分類一律自助,我地是乖寶寶一定聽話的 



青年村位於山上,遠眺可以見到慈山寺的觀音像尼,另一邊可以睇到沙田馬場,環境清靜,真的很適合我地靈修用















2 則留言:

  1. 點解要參加咁多班,是否工作需要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是!Appraisal列出每年最小有兩個,點知舊年一個都無,我話咁對我外出工作唔公平,叫佢全部幫我報晒,點知今年D培訓距離好近,兩個月內出席好多個

      刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味