2012年1月11日 星期三

ABC

上環德輔道西38號一樓(皇后街熟食市場CF7),近蓮香樓。



這是Blog友 " 活活 " 嘅好介紹,一直都好想黎,今次約左個Blog友仔 " 加油 加油 " 見面,地點就選定係ABC,佢嘅出品都唔錯,除左個檸檬布甸,今餐食左乜,等我黎介紹吓。





尼度係政府嘅熟食中心,如果你要吃裝修,咁你就唔好黎啦,因為咁,價錢比起餐廳又抵好多,估唔到係熟食中心會有d咁正嘅野。


暖菜沙律配水煮蛋—暖嘅沙律幾得意,加頂用蛋做嘅帽,
味道都唔錯,最喜歡個蕃茄乾,好煙Un、甜甜地。



西班牙燒乳豬配薯仔、杏仁布冧—乳豬煮得好綿,一頂就化開,個皮脆卜卜。

芥末子雞肉意粉—滿滿忌廉,好滑口,如果唔怕肥就放馬過黎。



檸檬布甸—無乜特別,同蛋布甸咁上下。

可惜!!!咖啡唔夠熱。

第一次見面不知準備甚麼伴手禮好,希望你喜歡。 


收到 " 加油 加油 " 的回禮,0....係好鬆脆、好味、好食呀。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味