2011年9月11日 星期日

重要食幾多次月餅尼

真係!每次想開始減肥都係有好多野食吸引,
加上由8月中開始到今日食左不知幾多月餅,想廋真係幾難。

 



首先出塲,係同事去越南番黎時手信。





過兩日,有位同事要掉走,大家請佢吃飯,
之後佢請我地吃生菓涼粉。



跟住第二日有同事話做滿一年,開心野要同大家分享,又糖水又燒肉咁。









接著有日同事話,他們一家唔食朱古力,
把親戚從比利時帶回來的朱古力請我地食,
一見到好野,大家一定唔於放過,手慢已經得番小小。








再過兩日,有一位同事由台灣旅行回來手信。




跟著就展開每天一月餅活動了(我句係我講 哈~ ),
一開始,有人請食雪櫃月餅。





第二天,有這個有傳統月餅外,重有麵包物語嘅蛋黃黑芝麻同埋香芋月餅。








再過多一日,有四個很受歡迎嘅芝士月餅。




跟著又係中式月餅啦,大家真係客氣,
好盡情咁把家裏收到的月餅帶返公司同大家一齊分享。



已經食左咁多月餅,本來諗住可屋企無月餅,可以休息啦,
點知返到屋企,打開冰格見到有盒月餅,原來係大少公司派。






he he ~~可以食成個,好味就好味,但好肥姐。









轉過頭大小姐放學竟然買左盒冰皮月餅。


 


中午99黎左,佢拎左盒月餅來,之前去探亞媽,佢又比番盒月餅我。





經過我努加之下,剩番咁多。我家大小姐直情唔食中式月餅,
大少都還可以食小小,其他果d重係要靠我自巳啦。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味