2019年9月15日 星期日

靠北揾食(24)—蛇口一日玩

大家都知我有個家在蛇口,因為無人住,改作出租屋賺D洗用,原來我有好多同事常常去蛇口買餸,今次重係佢地帶我係蛇口消費😂
蛇口原本是一個漁村,所以蛇口市塲內出售的漁獲及攤位較其化市場為多,而香港海關是禁止肉類、家禽、雞蛋入口,但無禁海鮮,所以這個可以市場一枝獨秀,吸引我地C9黎幫襯
行左一陣市場,過隔離食店食個午餐先
這間位於街市旁的食店,有粥賣又有午飯賣,而D粽好出名,佢現包現烚好多人排隊買

接著去唱k,剩房價70蚊唱7個小時好抵,入去之前係小食店買飲品同水果盤及零食

大房空間都很大,而房內都要幾個介面,方便幾個人同時揀歌,不過只有兩支咪


唱完之後去蛇口街道海虹苑(地鐵2號線水灣站C出口步行約620米)的柴火雞食醉鵝
這店牆上畫滿文革圖畫,內容都好好笑
唔係講笑真係用柴火煮架
在枱前即煮即食,有個罩防止油煙週圍彈,設計唔錯
先爆薑片、蔥段之類,再下鵝件爆至轉色、加入醬料燜煮
配料及調味料

在等待鵝肉煮透期間,我地食下涼拌菜先,食食下有服務走黎貼個用粟米粉做的餅,我地又等差多10分鐘可以食了
點左1份細138有三斤鵝的送3個玉米巴巴,可單點每個2蚊,再點左三個菜加1支天地壹號,埋單都只是265蚊

走之前去街市對面買隻雞先返香港


2 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味