2008年10月24日 星期五

武功山遊記(1)

吃完早餐無幾耐係羅湖就集合,11點在半路放吃飯。

第一日的行程,全程9小時都在車上過,有充足準備都唔掂。


路邊有生菓賣,大家不約而同揍熱鬧,等一會可以在車上吃。
 

離開河源,走粵 贛公路向目的地江西進發,沿途多見樹木少見人,
這是新開國道,成條國道好小車好似比我地包起咁。


進入吉安後,她是新開發,
見D姐姐的衣著打份,似返返去20年前的深圳咁,
好懷舊呀。

D人成日眼望望對我地外地人好好奇,大家都好似入左動物園,
你望我,我望你,都吾知邊個先係馬騮。

最初吾覺有嘜風景好影,但困左咁耐,
大家都揾D野做吓,好有密契咁一齊週圍影,一齊討論。
 
最後坐左八、九個鐘,到達萍鄉都天黑,
第一件事吃晚餐。

吃晚餐的地方好得意有個好大的雪櫃係廳度,
想加餸自己睇啦。

條魚真係好可愛


 
無乜夜生活,導遊收錢帶我地去夜遊,
呢個秋收起義公園好大,行左30分鐘都只係行左1/3地方,
所以位列全國第三大,晚上有好多人跳老舞,
有成千人一起跳。
 


話晒都係一個市,所以都有點點夜生活,
但,一到十點就熄燈了。

第一晚我地就係住呢到立。

原來呢到的人吃早餐興凍的,全團人都要求導遊改善。
年紀大當然要食熱野嗎,重有一樣,
這個早餐係咁多日之中,最豐富架立。
 
好!吃完早餐出發上山。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味