2008年10月28日 星期二

武功山遊記(4)

 

見倒個牌當係見倒個景啦!
 
 

 

 

行吓行吓!我重驚過你,
沿途雲霧很重,頭髮都濕晒,伸手以外的人都見唔到,
這部份是緣涯及原始森林。

 


.
這一段好漢坡,我地以下山為主,
所以都不太難行,因之前上山有大雨,
所以路都看得不清楚,有一個叫羊獅幕嘅景都睇唔倒。
 

 
 

 
係吾係好漢都要征服啦!吾通吾返屋企咩!
導遊不停揾手機訊號,同纜車聯絡。

 

 
 

武功山的山體由片麻岩,花崗岩和石灰岩組成,
由於各個時期石灰岩的厚薄不一,岩性差異,裂隙發育不同,
所以除了地表岩溶,表現山坡狀起伏的丘陵,
鋸狀壟斷的山峰之外,還有孤峰殘山等各異的景觀,
但又因霧大,所以甚麼也看不見。
 
 

呢條棧道又濕又滑
 
 

我地終於返到來啦!
 

武功山有三個廟宇,分中庵、頂庵,而紫極宮就是中庵。
 


我終於睇清楚武功山莊、紫極宮個樣啦!好野
 
 

 
 

 
下午吊車停開直到我地最後呢團人及散客集齊,
再重新開動。
 
 
 
到現時為止無買過野,見有米及
八元人仔一對布鞋個個買

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味