2008年10月29日 星期三

營養餐


 

媽媽,上家政堂老師同我地講,如果用匙更北野是應該由乾至濕,咁可以用小D匙更。  原來有得學營養架,  唔(係咩!) 煮餸不但止講求色香味,重要配合營養.........。 唔(有營養,利腹唔利口,你咁嘴刁,吃得慣嗎), 你睇下D筆記,上四堂己經咁多野。係尼!咁中午我吃甚麼,鵝....(咁早) 我而家去煮飯(要健康屋企煮), 不如去吃印度咖哩   吓!(剛剛好講緊營養) 唔 (好食咩,都好啦) 咁佷開果間  呀  好遠,我唔想行,不如後邊街吃泰國野  吓 (2個人點叫餸) 只可以吃午餐, 吓 點解呀  2個人不可以叫你喜歡的咖哩炒蟹,吃唔晒,不如去寶島吃台灣野啦 (又貴又唔好食), 不如吃拉麵,去吓鄉間小廚,不如吃日本菜新開果間金水,我未去過, 我去過吾好食,或者果間餐廳,裝修幾靚..............


要均衡均營養,好啦,咁我今晚就煮西湖牛肉羹、蒜蓉炒四季豆,蒸桂花魚,紅米飯。


我家大小姐有徧食習慣,所以在梗有的選擇下只可揀的餸。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味