2018年2月25日 星期日

團拜

大年初八親戚團拜,今次D年青人、新手爸媽及BB都黎所以有2圍很熱鬧的,今次幫襯嘅尼間有點特別係在工廠嘅飯堂

晚上七點進入時都覺得有點靜有點心悸
好在Lift門一開,見到有個小小擺設就知無去錯地方,這裏有兩個大廳,一個好像茶餐廳咁有卡位小圓枱,見很多人三三兩兩在晚餐,我地這間就有8張大枱,最好是地方都幾闊,枱又大坐14個人都唔迫,到左八點半就坐滿人了

 服務員同我地講粉紅色紙就是全部菜式散叫好抵食價錢又抵(哈..又會咁推介手法)

 我地七點到八點半先上菜,店家每枱送上兩碟冷盆比我地食下先(正常D酒樓一早催左好耐,重等我地慢慢討論食乜)
 高湯焗海虎蝦
 酥炸生蠔—桶蠔好大隻,墊底嘅生菜話係有機生菜,叫我地一定用佢捲住生蠔一齊食
 七彩炒花枝蚌片—菜碼很大,幾個新手爸媽帶住小朋友及BB同我地D老人家拜年好忙,我食到這裏都覺得好飽了
 金蒜蒸元貝
 大龍躉兩食—食到這裏大家都停晒手了,只好打包了

黑椒和牛粒
 海南鮮雞
臘味糯米飯—而家寫blog先留意到店家換左菜,本來是鮮蝦荷葉飯,哈~ 可能大家都滿意所以無理佢啦
重有個雞蛋糖水同柑無影
食到成10點半,大家都帶住滿足心情回家

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 小小咁啦,因為佢隔離D新樓啱啱先拆棚,過多幾個月旺D

      刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味