2012年4月15日 星期日

BBQ

我好鍾意BBQ架,但身邊果d都唔鍾意,
又話燒完頭髮呀、件衫呀一陣味。




朋友仔兩次抽獎都咁啱抽中燒烤爐,因此,送左個比我。





見係咁,藉口整返個燒烤大餐。



整定d沙律外,準備左條鯧魚、鮮香菇、雞脾菇、雞全翼、茄子。
調味料係用檸檬半顆、韓國辣椒醬1小碗、糖、醬油9匙、味醂6匙、清酒3匙

做法

1.做醬汁:醬油9湯匙、味醂6湯匙、清酒3湯匙,加3湯匙糖、檸檬片、洋蔥泥、薑泥倒入鍋中加熱成醬汁,微滾一會兒後可將檸檬片取出。

2.沾醬:取醬汁一半,加入1大湯匙韓國辣椒醬拌勻。(醬汁中的檸檬片可用蘋果泥、水梨泥代替。)



3.將鮮香菇用籤串起,先將有色面貼網放在小火上慢烤,上灑少許鹽巴,待皮皺起時再翻面。

4.雞翼放大火上,烤到8分熟後灑少許鹽巴再泡入醬汁中,再放在爐火上烤一烤後,再泡入醬汁內烤香即可。(共兩次)






5.鯧魚噴水,兩面灑鹽後,放在小火上慢烤。魚直接放在網子上烤時不要一直翻面,魚肉會沾黏於網上,可利用拍網方式幫助魚肉與網子脫離,且較不會沾黏。





吃完,唔夠飽,又係雪櫃摷野繼續燒過。




不停咁燒腸仔同年糕,燒到肚飽為止。




後記:係屋企燒先知要燒好耐d野先熟,因此好留意
街邊d燒烤店運作,比我發現,客人多時佢地會先炸過d食物,
然後再把表面燒至焦香架。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味