2012年4月11日 星期三

橙香沙律

趁假期去剪頭髮,點知剪開果個放假,求其揾過個。

尼個髮形師唔知係唔係睇我個頭唔順眼,叫佢剪2吋,佢剪夠4吋,又偷薄重要一岩一弗,睇佢剪得興起,越剪越多,剪完佢先醒起偷偷望我,睇吓會唔會閙佢。唉~ ~!佢都傻嘅,我d頭髮硬到c,成隻獅子狗咁鬆起又亂咁翘,由細到大都係短髮,係做離子時先有得留長髮扮吓飄逸,你整到點型都好,一出門口比風一吹咪又打返原型。所以剪開個髮型師會跟我要求,求其剪短就ok 。






材料:
柑子1個、蘋果1個、小蕃茄10顆、西生菜5片、綜合堅果及果乾1把。

調味料:橙香沙律汁
帶果肉的橙汁3大匙、橄欖油2茶匙、白胡椒適量、海鹽適量。

做法:
1.柑子剥皮撕根,蘋果洗淨切丁、小蕃茄淨對切、西生菜洗淨用手撕成小塊狀。
2.沙律醬汁:把帶果肉的橙汁、橄欖油、白胡椒、海鹽攪拌均勻即可
3.組合所有的食材,然後撒上堅果及果乾,最後淋上醬汁即可。




沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味