2016年11月4日 星期五

新加坡—牛車水

新加坡遊原來仲漏咗一篇,講埋佢實行要悶下你哋

行程最後一天,我地當然要去當地唐人街旅遊觀光人氣景點 — 牛車水走走,順便買下手信帶回香港

早上離開酒店去對面商場的土司工坊其中一間分店食早餐,這裏算便宜又美味



因為在新加坡到處都是單點的,這裏早餐款式有5款以上的選擇,梗有一款啱你,所以這裏早餐時間很多人排隊,價錢同香港又差不多





牛油花生醬土司和咖椰土司


米苔目咖沙



傳統南洋炭燒咖啡,真係好炭焦香焦香的,半熟雞蛋同香港唔同,蛋白是流質的,很地道的口味


完早餐坐地鐵去牛車水站,一上地面就是了很方便



在 Pagoda Street上有間牛車水原貌館,入內參觀門票成人S$10. 小童S$6.


在西方國家,有華人的地方就有唐人街,在新加坡它有特別名字  牛車水,以前這裏的居民都得用牛車到Ann Siang Hill 和 Spring Street 的水井取水,由此得名



今日有個任務,就是要去食胡椒蟹,美食街有很多店鋪都有賣蟹,但!見這攤位獨賣蟹,咁專注就決定幫襯佢




味道有很多種,我地就揀左黑胡椒味來品嚐,用炸曼頭把剩在碟底醬沾黎食,一D都唔浪費




食完出黎,過斜對面睇下手信





買完手信出黎,右手邊有個珍珠坊,大家不彷去睇下

 

不過我地繼續住前行,有間很出名糕餅攤位


而它的對面有很多賣榴槤店鋪,愛吃榴槤朋友開心啦



再一直走,見到牛車水大廈,而她的對面有間佛牙寺,中間有個廣場有個很出名賣雪糕老伯,當然我地都要幫襯下





懷舊雪糕車, 選用英國傳統雪糕品牌 Wall's做三文治雪糕,這也是我小時候的回憶





佛牙寺於 2007年建成, 以金紅綠素做中國唐朝皇家宮廷嘅佛教建築藝術



穿過佛牙寺要去一去麥士威美食中心,因為兩個景中間有個百年歷史又建築 ' 黃包車總站 ' Jinricksha Staion



我地到麥士威美食中心時,正在整修中,週圍都圍上板,只有三分一是開放



行到口渴買了仙草水及酸梅水飲,這裏飲料價錢比其他地方平一半,重要係大杯裝

 
要回程了,回到酒店大堂,領回行理,就坐地鐵到樟宜機場,3個小時後就到香港了
 
















2 則留言:

  1. 我去年去馬來西亞,唔合時食唔到貓山王。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到佢哋有啲開咗, 用保鮮紙包成一份份 嗰啲好靚

      刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味