2019年6月1日 星期六

老上海餛飩鋪

在福田常見這間老上海餛飩鋪,好多人幫襯同埋好多分店,見佢地方企理我都有點信心 he~ 只是佢有加入蔥油,香是很香我只感到有點油
小餛飩—用嘅係我地嘅雲吞皮
大餛飩同我地D水餃同一種皮
在大陸價錢好抵
點解要介紹佢,因為我住那區啱啱開左一間,第二條街重有間裝修梗,這個過江龍到底得唔得尼?
炸醬麵
大餛飩
其實佢開張第一日我都想幫襯下,不過係門口見到價錢我掉頭走左,可能租貴,大家可以比較一下貴左成2~3倍
這次幫襯是有朋友話有新店開張幾好食,介紹比我知拉我一齊幫襯😅,味道同大陸食差唔多,可能蔥油比得小所以無咁香及油膩,我只在心想講,這店可以留在大陸幫襯就得了

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味