2011年2月6日 星期日

開年飯

大年初二開年,而我家人小小
   做節要走小巧路線,否則要連食一星期相同嘅。
又為節省時間,先來兩個冷盤。

德國鹹豬手片

拍青瓜

花膠响螺湯

到而家紿終學唔到斬雞(今次係人生第三次),但我會繼續學,唔知要幾
多年先出山。我家大小斬得好好,叫佢斬雞,佢鍾意攤凍晒
先斬(我都知凍斬會靚d,但佢實左係掛住上網,成日唔記得左),
再整熱,咁係我所唔鐘意,d肉好柴,而且,廚房已經火燭,
佢重要你幫佢張羅圍裙,鋪好報紙服侍好晒先行埋尼斬雞。

上湯瑤柱紹菜

炒花枝片

清蒸桂花魚

紅豆沙湯圓—做節吃完飯,當然要食反碗湯圓la。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味