2013年9月6日 星期五

搬家

亞虎一聲關閉,我就要執包服著草啦,需然呀虎話幫我搬,跟據上次經驗我都係信佢吾過,先將D野搬返屋企個D:度先好啦,我電腦白痴黎加馬,而家即係揾我黎攪,要執笠上次整乜鬼升級吖,一個字 ~煩~

19 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 無錯!我而家唔會信佢架啦 hehehe~

      刪除
  3. Angel,我喺咪咪呀! keep in touch!~.~

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. Hi 你好叻啊,揾到我,我都揾唔到你地

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 唔知你係咪我識果位 Angel呢? 希望冇認錯人>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來想用番 蕃茄個圖架,C人亞唔知做乜,我拎極都拎唔到呀

      刪除
  8. 我加佐你喇.我係謙盈媽咪呀

    回覆刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味