2019年7月29日 星期一

靠北揾食(22) —點都得

朋友仔帶我福田口岸一間小店揼骨,去到見到人多而店家唔多理我地,只好去揾下食再黎過,揾到間在福民地鐵站附近嘅點都德酒樓食下午茶,上綱搜查話係網紅店好受歡迎、服務又好、D野又好味,環境裝修一流,不過價錢貴左D。 

不過我地去到都無乜人理我地,除左最後兩項是真的外,其他都唔覺得做到,咁又睇下我地食左D乜啦
 水滾茶靚真係得,因為有個酒精爐煲住熱水

金莎海蝦紅米腸—蝦多,皮細滑柔軟,賣相味道都ok,只是份量小

 陳皮牛肉
义燒包
菊花豆腐燴雞湯
金腿咸水角—個樣好睇,內容好小
   桂花淮山
金牌靚油條,又真係好大條,抵得上人地2條
香芋淡菜石螺粥—料不多、味道偏咸
四色蝦餃
 蛋撻
  鳯爪
 蝦餃
 粉菓
小籠飽




這裏地方都很闊落,不會很迫,重有三樓是有包廂的,又唔怕行樓梯有電梯搭

點都德
地址:福田街道皇崗樓村下圍二村66號2-3樓5號鋪

2 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味