2011年6月4日 星期六

孜然牛肉炒薯絲


材料:
牛柳絲約300克、薯仔絲約200克、蒜茸5克、蔥茸10克、孜然粉1茶匙、黑胡椒1茶匙、辣椒粉1茶匙
 
調味料:
醬油2湯匙、米酒1湯匙、番茄醬1湯匙、糖半茶匙
 
做法:
1.薯仔切絲,用水沖去多餘澱粉,隔乾水,起油鍋,將薯仔絲炸至金黃色即可撈起濾乾油備用。
2.牛柳切條,加進少許麻油(避免黏鍋底),泡油至五分熟撈起備用。
3.起鍋熱少許麻油,爆香蒜末茸、蔥花後,放入醬油2大匙、番茄醬、米酒拌勻,接著加進牛柳、糖翻炒均勻,接著加入孜然粉、黑胡椒、辣椒粉拌炒。
4.最後將薯絲回鑊放入一起翻拌均勻即可盛盤。
記得,調味料跟牛柳要炒得乾身,薯絲吸收不到太多汁料,才不會回軟啊。

我家用嘅孜然現在無特定牌子,因為我都想試吓佢地有無分別。
而且我是番國內旅行時順度購買的,佢地實在太多牌子,
有己磨成粉或原粒出售,價錢人仔3蚊到6蚊都有。
左邊係河南出產,可能有精心配制過好香好夠味。
右邊係東莞出產,味道無咁辛辣,好温和淡淡的。

孜然係一種辛香料,香港比較小見到,曾經係印尼鋪及印度香料店
見過佢,但!都是原粒的,對我來說完全原掂,我都吓鍾意磨成粉的,好好操作。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味