2013年4月17日 星期三

江門遊

再一次跟旅行團去江門玩返二日,一早係深圳福田口岸集合 ~ 途經美味園食脆肉鯇燒鵝宴做午餐,食飽飽之後 ~ 坐車到中山小欖嘅龍山牌坊參觀,這裏地方唔係好大,沿著湖邊走一圈都只需20分鐘 ~  之後坐車到江門五邑星光園欣賞明星銅像的風采,發覺男生做得比較像,女生真係要估佢係邊個 ~ 原來係公園隔離無幾遠就係我地入住嘅 名冠金凱悅酒店,晚餐在酒店內凱旋西餐廳,吃所謂豪華環球美食自助餐 ~ 休息一下我們就在酒店歌劇院,睇了2.5小時歌藝大匯演,上房都成11:45分真係累C ~ 吃過酒店豐富自助早餐10:30離開酒店 ~ 到我地行程最後嘅景點紫雲觀參觀,落雨關係,我地草草了事 ~ 之後經深圳灣口岸直接返香港啦 \ ^V^ /,因為落大雨又有閃電,沿途好多撞車事故,攪到我地都好擔心,但我地旅遊車司機重係好似賽車手咁,行過水氹淺起到窗門咁高水花。



到這裏係睇這個牌坊,但!好多團友都黎過,有見及此,導遊放我地係度25分鐘,我以為唔夠,睇知未夠鐘大家都係旅遊車旁等上車。











到這個星光公園時,大家有興趣都是他的公厠多d,20分鐘的停留都有多啦




















這間是我地入住的酒店,外形都唔錯,而房間真的好大,但膳食就‥‥其實一分錢一分貨,價錢平係咁架啦











咁耐以黎酒店D雪櫃只係裝飾,而尼個係著嘅不特止,重要係凍架










自助晚餐都係一般般,早餐都不要太有期望,除左尼D之外,重有义燒飽呀,豆沙飽‥‥都啱嘅,人家只係叫你食飽馬!




沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味