2019年11月14日 星期四

東歐第三天(2) — 斯洛伐克

今日行程比較簡單,上午帶我地去outlet,順便食中午飯,下午參觀舊城區

跟我作伴朋友仔好唔得閒,週圍睇週圍揾,當然揾到心頭好大出血啦,我只買左D手信,剛好這裏有好多楓樹可以比我大影特影


朋友仔買完野要去辦退稅,我就去食飯先,想便宜點尼度有好多輕食店,不過我想食飽D又想有得坐,所以幫襯這間店





食完飯坐車離開匈牙利前往斯洛伐克的首都布拉提斯娜參觀舊城區、歌劇院、市政廣場
黑死病柱






市政廣場
國家歌劇院
行左一個圈,又到購物時間,其他人去購物,我就週圍睇下


這間雪糕店聽講好出名,價錢不貴手工制一球都是1.5-2歐元,不單份量十足、口感幼滑,味道也恰到好處





2 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味