2019年11月10日 星期日

東歐第二天(6) — 晚餐

終於跑完今日嘅景點,到我最最~最~ 鐘意嘅環節 ,就是食
這間餐廳不錯啊很有情調的~ 有樂隊演奏,不過我聽左很耐都唔知是奏的是甚麼曲


檯面有樽跟我哋中國很相似辣椒醬,因為麵包又硬又乾我地用辣椒醬搽麵包, 返而啲麵包變得好好食
個湯好真材實料好濃好多牛肉同蔬菜

主菜係雞髀,配菜有酸菜同薯條外我仲有米飯畀我哋
甜品上桌不是很吸引,以為淋的是甜朱古醬,結果
甜品好特別不甜有點苦,哈~ 薄餅有包餡,不是花生,有點似榛子又有點以腰果,淋上苦甜朱古力
食完飯大家又週圍走,隔離見有甜品1蚊1件又試下買芝麻味,這些先係甜品好甜啊~ ~



2 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味