2011年1月5日 星期三

甲龍、河背水塘


一大早起身去甲龍行,這個地方好耐無來,變左好多,以前路兩旁只有燒烤場,石凳,有好多杉天大樹,而家加多左人性設施如洗手間及流動洗手間,生態園,牛奶店,但,為左防止山火,變得比較光禿禿。

未出發前睇吓解放軍交更先。


行左無耐就可以見到牛奶店,本來想睇完牛牛,吃碗甜品先再起行。

唔好話牛,連陣除都無。

薑汁撞奶

燉蛋


但,原來尼度有好多羊咩咩,同埋烏龜架,小朋友見到一定好開心。


大龜周圍揾,原來係揾龜仔。

而龜仔好努力咁爬出來,去揾屋企人。

離開牛奶店,行左一陣,見到個生態園,
好濃縮咁呈現左循環系統應具備條件。



離開生態園之後,重要行一段時間才到清潭。

沿路有八鄉景色陪著我地,但,重可以保持得幾耐。

周圍都有工程,綠色部份好快消失。


連昆蟲都好快消失。

清潭,尼度包容度好大,棵樹倒入潭中都可以繼續生長,
如果係市區,唔好話倒下,阻地方都會鋸。
 
 

離開清潭之後,有段路係好多楓樹。

但香港嘅楓樹始終無咁紅。

沿著引水道行,無論乜野角度都見到錦上路港鐵車廠,
一直倍住我地,不用寂莫。

我諗尼度係白潭掛?總知
快到河背水塘時見到亞姐係度洗菜芯?


無幾遠有人係度生火

原來亞姐同埋佢班 Friend 每星期都來行山,
每人帶一d野食來,今日,早餐係咖啡、奶茶同埋麵包,
戲肉係煨番薯,重話有甜品添。

接著上河背水塘,途中見到這個有機農莊。

 

這群90後,如果不是學校帶來,恐怕都是在家打機。

農壯內有個茶座,可以免費入內。


免費嘅地方到此為止,想再進入右手邊温室部份,
每人收費20元正。

其實我地目的地係河背水塘,所以放低d野就繼續起程。

河背水塘最初設計只是一個供灌溉使用嘅水塘,所以唔係咁大,
因無乜人耕作,所以都失去佢嘅功能。


最後我地尼度條家樂徑,我諗應該係荒廢左,
因為d路面安全程度是否適合一家大細,大家都要諗諗。


沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味