2012年2月23日 星期四

杏仁雪梨蜜棗茶

先講吓個病況,過年時見大少一開始病得好重,都懷疑佢係豬流感,但只係睇醫生無送佢入院,因為係非常時期入醫院,醫院最多病菌,到時唔重病都變重病,尼個係我以前係院舍做時得出嘅結論。
 
最初有把佢隔離,之後鬆懈,直覺話我知我感染左佢d菌時,即刻封候,個頭痛到爆,因為凍氣管收縮就咳,之後每咳一吓個肺就痛一吓好似要甩左出來咁,個人又wing wing 地,身體個免疫系統暫時失調,大腦指揮要不停咁瞓,等身體可以快D復完,但又會咳醒。
 
為左唔想西醫開必理痛(佢好傷肝,要用5年時間先排出體外),所以睇中醫,但佢又慢,想吓咁唔係辦法,我要加料,所以煲左這個茶,飲完加埋中藥喉痛、咳情況,改善左好多。
相比大少嘅17日我用左3日就穩定左,大少到而家都唔係好掂,咁尼點我幫佢唔到,因為平日我叫佢倆隻野飲D潤肺湯水都唔理我,好多時我一個人包晒底,可能湯水足,所以復完快。
 
今次我煲尼個茶係清熱除痰、潤燥止咳架。

南杏一兩,北杏仁四錢、雪梨2個,蜜棗4粒,生薑3片,水8碗。

雪梨洗淨去芯切塊,再將所有材料放入煲內用慢火煲1小時即成。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味