2013年5月3日 星期五

小全B





之前用十樣生果,整嘅叫十全B,今次只有三種生果,叫小全B。

同樣都係加檸檬同埋冰糖1:1就可以,今次我用左黑提、紅提、士多啤梨同埋蘋果,十四日後,做出黎嘅酵素好有提子汁個味道


做法簡單把水果洗淨,吹乾(可用凍開水洗最後一過水,咁唔夠乾身都好,無生水無咁易發毛架),把水果、檸檬、冰糖分3份,把水果放入樽底再放一層檸檬及冰糖再放生果,如此類推放晒入樽就得架啦(如果冰糖未能即時入晒落樽度,可以係8個小時內再加入),等待其間搖下佢,保持頂層生果濕潤就得架啦!另外5~8日間打開個樽蓋一次,最重要糖係要黎殺菌用,沒有足夠糖不能產生酵素及殺菌(你怕甜味,可以減小糖份),但!
唔使怕糖多架!因為冰糖(單糖)經過發酵會變成寡糖,牙齒同小腸係唔會吸收,咁樣身體唔會因為吸收太多糖份而變肥(但!腸道暢通左,你會有空間容納更多食物,你不節制又會肥架)


飲左酵素都有一段時間,面上無左D黃氣,又有返D光澤,睇落白剩左,人都好似後生左咁呀

跟住落黎要試下運用酵素黎減肥,hehehe~ ~!


據講提子有調節心跳,補血安神,加強腎、肝功能,幫助消化。
而士多啤梨可以利尿止瀉,強健神經。
蘋果尼可以調理腸胃,促進腎機能,預防高血壓。





沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味