2013年6月15日 星期六

焗法式芝士蛋糕+軟心朱古力蛋糕(心太軟)




新一期西餅、蛋糕製班又開始啦,第一堂係做焗法式芝士蛋糕,
我好認真做架~!!(>< ;)/

最重要我個拍檔去左首爾,重未趕得切番黎嘅時候,同枱D同學仔重係度雞手鴨腳的時候,
我一個人攪掂晒,影埋相≧ω≦ 等入爐啦yeah!

我好出力做架,所以我個餅比人高架v( ̄︶ ̄)y
重有個結皮好好食
同場加映爆到一地都係嘅心太軟(^o^)~~(^0^)~~(^○^)~~ 


























沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味