2013年6月18日 星期二

漁屋

跟同學仔一年一次的聚會,今次選定在如心廣場—漁屋








這個鐵板肥牛蔥卷,真係好得好好味!

尼班友仔一藍炸物都未食完又叫多一藍









太耐無見,大家都好高興重飲埋酒添!!!


突然間,我地間房熄左燈,嚇C我聽到生日歌,0‥有同學仔生日,早响吖,你地知啦我村姑黎架嗎!好彩我無大叫姐,失禮C人hehehe!



唔單止壽星有得食,我地都有得食,重可以义住黎食


尼隻蛋糕,同佢真有緣,當年我都有幫佢試味架



沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味