2015年10月5日 星期一

社企餐廳—Fantastic Ladies Cafe 悠悶閣餐廳

朋友仔約吃飯,我有啲頭痕去邊度好呢,屋企附近嗰d有點悶,遠又唔想去,朋友就話,誰~誰~誰~去過一間意大利餐廳,好正。亞邊個~ 都系咁話佢好正。咁係邊吖,我唔知啊!我淨系知系洪水橋,行到好入😰 ,咁!叫乜嘢名牙,唔知啊,我淨知係社企
👿 竟然遇到d不負責任嘅人,後來我搵到尼間餐廳,那知道,我竟然坐左係度等左一小時,那班不負責任嘅人才來😖


好在大把位,如果唔系坐咁耐,實比人趕走姐😉
其實而家做社企都唔容易,哈~~由社工構思,下屬去執行,而不是由商人去經營,生意‥‥


哼,要我等你地咁耐先黎到,唔知好唔好食,吾好食,我一定會好嬲😡


這間悠閒閣旨在幫助婦女及青少年投入社會
 
不過服務質素就很參次不齊,有些很投入很稱職,有些就另人失望
 
餐廳環境佈置簡約,人唔多啱晒我地坐咁耐吹足咁耐水


 
跟餐的沙律菜,配上胡麻醬很清新,不過應該是不會轉換款式的

 
餐湯有磨菇湯及南瓜湯比你揀,磨菇湯好足料又很滑,好在牛油味不重,否則湯不夠熱會下,感覺到漏


 
我點的,脆皮德國咸豬膝配點椒汁$118,醬汁調的味道不錯,皮真的很脆,意粉很重蒜蓉味很對我胃口

 
朋友的 安格斯肉眼扖$228 , 6成熟剛剛好,原本怕太生,可能大家應知唔同,朋友們都話下次5成熟好了,he~ ~
 
 
厚切加拿大黑豚排$128,很甜很冧又大大塊,最好是無豬騷味
 
 
焗羊架寶雲酥配薄荷啫喱$168,羊架就很騷,啱晒鍾意食羊嘅朋友
 
 
這裏的凍飲很大杯的,咖啡還是有機的,甜品則蓮花杯,有加一服務費
 
食品大家都滿意有質素,味道亦唔錯,不過出餐就很慢,好在我地是分食的,不然有些朋友仔就會餓親
 
餐廳位於元朗洪水橋洪堤路雅珊園地下7號
電話:2715 8855

8 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味