2015年12月11日 星期五

台北遊1

由台中回來,又再到台北去 


上一次去台中是買電訊咭用,誰知成日斷線,有幾次要揾地方因為無訊號好唔方便,今次貴一點都要租隻wifi蛋, 都好方便拎埋蛋就可以入閘 he~


今次算家族遊,家姐提議去台北,細細佬策劃,諗住有人帶,可以放空放空.....,乜都唔諗就去玩,連屋企本旅遊天書都唔帶 ( 其實黎過幾次,帶乜鬼吖 ) 誰知我家姐竟然是劉佬佬入大觀園,呱呱叫 ,唉!即刻醒晒要幫手照顧她,好等細細佬可以專心打點一切


啊~ ~  無諗過飛機餐是食這些


落左地第一件事係去揾  國光客運  買 1819車飛搭車去台北火車站,轉捷運到西門町酒店放低個喼先


桃園機場我是第一次踏足,感覺上。。。有點小,而買飛拎住車票,去候車區等巴士。。。這動作。。。近好多年無做

我地是5個單位,分三個唔同時段出發,唔同酒店,奇怪搭唔同車往目的地原來都無優勢,因為當地有不同程度塞車或壞車,所以都是要有耐性


台北車站轉駁,就咁行無乜野,但!拖著個大小小嘅喼行就比較論盡


坐上捷運我就好有安全感,西門町最熟悉不過



到紅樓,跟劉佬佬說到止一遊就在門前影張相,她不知入內是有東西看的,哈~ ~




其實除左我家姐外,其他人都來台北有好幾次了,所以當中好多時侯大家會,講一聲就自行暫時離開一會,或見到需要的東西就很快出手,當然!我地行為在劉佬佬眼中就很是好奇,亦試過走失她!!!




啊~ ~ 這個。。味道無乜特別,係出名D ,我們集合地點就是這裏,見佬佬好像想食,點她去買 he~ ~ 她竟然買到回來,大家都好驚奇,因為。。。她不懂國語的


接著要搭捷運趕去淡了


幾年前的爛地海邊而家變成公園廣場一部份,全家大小可以坐坐休息睇下表演




 細細佬本想做個稱職導遊,好好帶我家佬佬嚐盡一切美食,買她喜歡的,誰不知短短500碼,甚麼都想食甚麼都想買,前進有困難,最後要改口說,前面還有,一會再吃、再買不遲,第一站,她已買了半喼手信,我地已經在想,接下來的行程那些手信怎辦,哈~ ~
 




 


 
 
淡水變得很商業化,也很熱鬧,本來想食阿給,但!行行下比第二樣東西吸引行左去第二度

 
行程也是隨緣,見這家店很多人排隊,我們就買個胡椒餅食,新鮮出爐,熱辣辣,香噴噴,辣辣的很好味







沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味