2010年2月12日 星期五

酥炸角仔

角仔以前是媽媽過年必做新年食品,亦是我唯一有印象,
又有清晰要求的東西,以下有一個很接近的食譜,
因我是跟隨媽媽給我的印象,用手接觸,發覺
不夠軟加油,過濕加粉的,如果喜歡鬆脆的朋友可以試吓。
但你們要留意我要強調落的是豬油呀!

食譜是麵粉8両,豬油2両,蛋半隻,滾水半杯。

將麵粉過篩,加入豬油拌勻。

拌勻後加入半隻拂勻雞蛋再拌勻。
(加蛋液是想出來效果比較金黃,但無咁脆口快冧。)

加入雞蛋拌勻後,再加水拌勻,用手輕搓成一
不黏手的柔軟麵團,如果覺得太軟,
可以增加1-2茶匙麵粉。

枱上灑上乾麵粉,用棍將麵皮輾薄可用水杯鈒出圓形,

花生白鑊炒至脫皮,芝麻炒至金黃色。

(將1份芝麻,1份椰絲,2份砂糖,2份花生撈勻成花生餡),
包入適量花生餡,對摺成半月形,收緊邊位壓扁,
並扭上花邊(鎖邊)即成。
(記著邊位不要沾到砂糖,否則落油鑊炸時會爆口。)

用大滾油炸至金黃色即可取出。



不是100分,還好算薄皮。
 
點解一開始我話這個食譜係接近,因為以前d老人家沒有特定份量,
大家也可按自已要求更改,以上份量約可做35隻,

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味