2010年9月17日 星期五

潮式酥皮月餅

無想過會做月餅工場,但係做開繼續做。

今次試吓做潮式月餅,但我喜歡做多過食。

一開始怕做太多吃唔晒,所以只做小許,
後來又有人承受晒,我樂得乾手淨腳,全部送別人。

加上我手工都係麻麻地。

其實做酥皮真是各施各法,這種雙色,我手上都有兩種唔同操作方式,
我選這個方法,誰知得到很大迴響,因我一個都無留底全送給別人,
所以無試到味,但個個都話好食,只好有時間再開爐做多次,可以試食一吓。
 
 
 
油皮:
中筋麵粉500克、酥油180克、水1杯、食用色素1/4茶匙
油酥:
低筋麵粉320克、酥油180克

餡料:
鹹蛋黃24個、蓮蓉1200克

做法:
1) 做皮:把材料和勻,揉成均勻而柔軟的有色麵糰,分切成24塊。
2) 油酥的材料和勻,壓塑成扁方塊,也分切成24塊。
3) 一塊油皮包一塊油酥,接口朝上壓扁,擀長、捲成卷子,換方向再重覆一次(擀長、捲成卷子)。
4) 做餡:鹹蛋黃放焗爐中,以中火烘烤約5分鐘,可以去腥並增加香味。烤好再一切為二。
5) 蓮蓉分成48塊,每塊包入半個蛋黃,揉圓。
6) 完成:把做好的皮(卷子)橫切成兩半,切口朝上壓扁,擀成圓片,中間厚邊緣薄。
7) 一張皮包一個餡(皮上有花紋的那面要包在表面)。排在墊了牛油紙的焗盤上,每個之間要有適當間隔,太靠近者焗不酥脆。
8) 焗爐預熱至180℃,把酥餅放在中層,烤約25分鐘即可。勿烤到上色而破壞表面有色螺旋紋路。(大型烤箱上火180℃,下火190℃)
註:
喜歡吃鹹蛋黃的話,也可以包入一整個。
這個餅正確應該用芋頭蒸熟做成芋頭餡包鹹蛋黃的,也可以用不同的餡配合不同香料,做出其它顏色的酥餅,好像我今次是用翡翠蓮蓉餡配綠茶粉,白蓮蓉包鹹蛋黃配紫色素,豆沙餡配士多啤梨味色素。
今次我採用嘅係酥油,每間烘焙店買東西我諗名稱唔同,原本係要用白油但老板話無尼樣野,無聽過?介紹我用酥油,又話好好用唔易爆酥?但我操作時就中計,因為佢溶點高而一度死晒火。所以如果你要買牛油又好、白油或酥油甚麼的一定要用流質嘅油,最多每個過程入一入雪櫃。
以上所講製作方法,我寫都有點頭暈,多謝你地有耐性睇。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味