2010年9月21日 星期二

冰皮月餅

今次做到我想死。

大小姐嘅學會係學校攪中秋燈謎,獎品是冰皮月餅。
她身為學會主席,義不容辭,奉獻屋企出來整月餅,最小要做80個。

教導大家做月餅是一個男同學,始終經驗及實戰不足,
同學又買錯材料,如綠豆當開邊綠豆,有些材料又短缺,
好在我手上有可以補救,我開始有不詳預感,果然一開始就煮濃左粉。

望見d模可愛就可愛,但.....好像超人成日斷腳。
 
結果要做到12點才完工,成晚不停幫佢地補漏,唉!真係辛苦,返完工,晚飯都無食,臉部無晒表情,大小姐重要中途來問我係唔係唔鍾要,係唔係唔高興,大姐,我已經好倦,唔好再要我用腦筋想如何回答妳好嗎。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味