2011年5月29日 星期日

淋油雞脾

這個菜原本是一個四川古老菜,一直傳下來,到左香港就係我地嘅炸乳鴿,今次我唔揾春雞改成雞脾,分量小d又容易控制,聽個名就想像好肥,配埋個汁之後,你會覺得好清爽。

材料簡單,只要雞扖2件,係肉面劃幾刀先。
先用個大碗放鹽1/2茶匙、米酒1.5大匙、胡椒粉1茶匙、薑末2茶匙、
蔥2支(拍吓)、水2大匙搓揉後,下做雞件抓醃入味備用。

.起一油鍋,`中温油1,雞扖肉朝下入鍋,轉小火炸約7分鐘至熟後,將雞腿撈出。

將油溫升高至,把熱油淋在雞皮上,讓雞皮呈現金黃香酥狀,
再將雞腿切成塊狀,盛盤備用。

真係好似炸子雞咁,好脆無油,但就熱氣,配啤酒一流。

酥酥脆脆,就咁食都食到唔停得口。

配埋個沾醬先。


蒜茸2湯匙、辣椒茸2湯匙、薑茸2湯匙、芫茜適量、蔥1棵(最好用蒜苗)、糖2湯匙、香醋2湯匙、醬油5湯匙、番茄醬2湯匙、辣醬油1茶匙、麻油2茶匙,拌勻後,淋在雞腿上即可。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味