2011年9月3日 星期六

海洋公園

 
吖嗚都Short Short 地尼篇網d相都上載左,
但硬係Post唔到係個網到,真係激死,玩左我兩日。 

 

天氣很炎熱還是到海洋公園一遊,不單為了新開的海洋館及海洋列車
 




最重要張飛送嘅
 
 
有時工作關係都會黎,或者陪大小姐來玩,但始終一個人黎輕鬆D。



個新海洋館比起以前真係多左好多不同種類魚睇,接觸面又真係近好多。



尼d天幕以前睇電視見外國有,都問香港幾時有,哈~ 家吓終於有又唔覺有乜特別 。

 
 

企係尼幅玻璃前,其他人好開心咁不停拍照,但!我只想到佢爆左會點尼,he he

嘻~ !唔好諗d咁無聊野,吊車停開,所有人都搭海洋列車,今日唔係假日都好多人。





上到山見聽到d人嘈到拆天,重有好多人排隊,噢!你咪搞我,年幾大心血小真係唔玩得,大小姐早兩2星期同佢男朋友來過,所以今次我叫佢唔使黎,避免佢逼我陪佢玩尼d機動遊戲,今次甩難。



去到海洋劇場,哇!人山人海,睇左一陣,諗起d人坐晒係度,咁其他地方一定無乜野人唔使排隊,即刻走去其他館睇野。


先去太平洋館,見到隻海獅頭岳岳係度。


水底下面得果一兩隻游來游去,可能放暑假,全體休息。

熱帶雨林




水母



睇埋中華鱘出黎,d人排隊排到無雷公咁遠,噢!讓番個空間,落山探吓安安佳佳,同埋盈盈樂樂先。



安安瞓到好似死豬咁,但都好過佳佳,要係CCTV先見到佢。


只好去亞洲館


男仔即係男仔,盈盈充滿力,係度食竹葉。


樂樂就貪瞓,但都好過佳佳。


天氣真係好熱,我咁吝嗇廿蚊一枝水都買黎,睇埋小丑表演就走,唔等到夜晚囉,唔係買水都買窮我。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味