2017年9月20日 星期三

小欖燒烤樂園

老友即興提議BBQ,咁得三個人,當然去燒烤場最方便,最後選這家無限時任食嘅,再加上有海風吹送嘅小欖燒烤樂園
由元朗坐青山道小巴去到目的地,都用左好耐時間
平日$110一個人,另$30開爐費,在櫃檯付了錢,會即時每人派水一支及一叠卷,包括燒烤用品,食物,開爐紙等,揀好爐店員就會幫忙起火




用具都算齊,另外重有個銀色食物盤(生肉用),提供食物種類一般,還好有些蔬果,但!無我鍾意嘅蕃薯


he~ ~ 我地帶左個網及夾,咁就可以用懶人法唔使咁熱
不過尼度醃料味道好重好咸,所以我地都係燒菜多D
 成個場都係得4枱人,我地好似包場咁,我地講野大聲都嘈唔到人地。離開時差不多12點都好夜,上返青山公路等車時都好靜he~ ~ 而且有D巴士重係快尾班車了



4 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味