2018年7月15日 星期日

惠陽2日遊踨

趁放兩日假,出去走走
一大早在福田口岸過關,多間旅行社職員排開陣勢等待客人,he~ 我參加黃色的這間旅行社都唔弱啊)))))
等梗人齊時順便在附近屋苑早餐店,用10.5元人仔買了杯芝麻米漿、茶葉蛋、肉包做早餐 
上車離開福田再到西部通道接埋其他客人就離開深圳,經過2個小時半小時車程後,到了惠陽第一件事就是食中午飯了,這間飯店就是勁家庄的五穀養生基地,大家都話味道唔錯,份量適中


 食完午飯到健康食品廠去參觀,之後到商店買手信,工作人員話今日何家勁剛好不在,如果不是的話我地可以見到他本人,咁我地只好睇圖片展覽啦~ ~




試食區有很多健康飲料比你試下味


枸杞蛋糕味道都可以,大個D最好
還有其糕點可以自費品嚐



準備離開時下了好大嘅雨
以前都幾鍾意睇何家勁做展昭的角色, 所以買了個有展護衛個樣嘅手信 呵~ ~
之後去竹炭館參觀同埋食豆腐花


 接著到惠州西湖參觀,不過落大雨關係只有略略的一遊

 公園牌坊對面正正就是橋西市場入口,有惠州出名梅菜一條街,一場黎到當然買番斤甜梅菜啦






 純玩團主題係入住嘅酒店,這間中恆泛亞酒店不過不失,係商業及酒店混合,住22樓望出去發覺惠州有好多高樓大廈,好似香港咁
今團標榜係任食三文魚刺身及炭燒生蠔,he~ ~ 在大陸我會適可而止
餐廳除了主題外,三餐提供的菜品差不多











 離開酒店去海天堂食龜苓膠及參觀重有手信拎添,之後返到關口,拎埋個贈品買餸車就結束這個兩日行程







2 則留言:

  1. 我玩過一日團,去過勁家庄,仲同何家勁合照,佢保養得好好,係海天堂亦見到個二撇雞老闆。

    回覆刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味