2019年9月7日 星期六

提早中秋聚餐

這間老字號餅店在我父親那時已開始幫襯,在地很出名,不知你們認識嗎?
細個時父親會做月餅會,這是幾十年我都唔做嘅事,但!今年發生變化就係我做月餅會,哈~ 計算過抵好多
以前工作地方會有客戶大量送月餅進來,近幾年可能經濟很差,越黎越小月餅食了
想食就要自已買,而且先交幾個月就有一盒可以先領

約了親友團做節食飯,今次地點是大長老提出在天水圍亞來麥食飯,見好多客人等位好像不受近期氣氛影響,好在有定位好快可以入座
唔想傷腦點左個十人套餐,餐唔包飲料的我地另外叫,額外加一些小菜,夠我地13個人飽餐一頓,睇下我地個餐食左D乜










重有個拼盤無影

下面是我地加單的


店方近期優惠飲料滿29蚊的買一送一。今次是大長老做東,所以套餐外想加一些上價菜招呼我地,好等大家賓主盡歡,不過店長却同她唱反調,不斷強調,我地有可能食不了待真的有需要才落柯打,這讓一旁的我和二長老笑到肚痛


2 則留言:

  1. 大同我都有幫趁過。
    店長怕你哋浪費食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大同個伍仁金腿月全區最早賣晒架
      he~ 我知,我地都清晒D食物一D都無剩,大長老怕招呼不週

      刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味