2010年4月6日 星期二

中山珠海、澳門豪食之旅1

中山 珠海 澳門豪食之旅,聽個名就知最多好野食地方,
今次全程食同埋訓,行程只有兩個唔重要景點。
旅行社標榜 豪食豪嘆,係唔係,就大家一齊睇過先知 哈~ ~。

早上係西部通道集合,今日人山人海,成佰幾團同一時間接,
都幾混亂。等左一個鐘架車先到,導遊好怪,又無旗仔,
得張紙,一來到就踎係地下同我地點名,又無望吓個人點樣,
點點吓名,重逐個寫電話比人,大家等唔到點名,
攞佢張名單自己攪掂,我地問左佢車牌,話行得,
佢聽到竟然無招呼大家一吓,一條冷就行行行到架車到,
我地要自己照顧自己行得慢嘅同伴。

我地架車就係全塲最舊果架,好易認,
上車前往珠海展開我們的旅程。

中途加油站,大家己開動為食機器。

而且價錢都唔貴,豆腐花5蚊大大碗,芝麻糊都係6蚊 抵。

腸仔5蚊2條,重抵,雞蛋1蚊1個,粟米4蚊1枝,
第一站直接到餐廳吃日、韓料理自助午餐,
所以我地都好有節制咁食。

第一餐!價錢好抵呀,預左差。

地下廳坐,我地安排上樓坐和式。


樓上就寬闊好多,但.... 好奇怪導遊無指導我到入邊間房,
只係叫人入房,坐低,入到來無位果d人嘈,
佢就叫入去對面間房, 吓....咁都得。

入房要除鞋幾麻煩。

坐環境好、靜,取食物就係樓下,
唔知幾時有野出,而且多人到針都插唔入。




以上食品,豬腳薑,豆腐,
凍蝦,冷面無乜人爭,打左底先再揾食


有壽司出,前面果個掃晒d三文魚呀咁,
剩返d青瓜咁,唔理食飽先。

乜胡椒粉腸湯日本、韓國都有?




行多兩轉,竟然連碟都無得供應,咁都得。

這一盤排隊起碼15鐘,小d耐性都無得食。
這裡的確好啱內地同胞味道,味精攪到我口渴到死,
沿途要不停買水及生菓食。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味