2010年4月7日 星期三

中山、珠海澳門豪食之旅4



離開氹仔市區,大約5分鐘車程。

坐賭場專車好快咁又返到來。




大蝦好新鮮又爽口

雞扖乾身左d,螺絲粉就個個讚。

燒肉同燒鴨又係差d,所以唔食,但义燒醃得好好味。

左邊個星洲炒米有人話炒得好地道(乜新加坡有咩),
我就話右邊個泰式咖哩牛肉好味d。



一致公認咖啡味慕絲蛋糕好食,所以一口氣要三件。

食完野係佢地個偏廳坐吓,而家先留意到佢地燈飾都唔錯,
不過欣賞還欣賞,我一定唔裝,想抺死我咩。

今日需然食左好多野,但我對味精敏感指數一d都無發作,
可以想像國內同胞當味精係鹽咁用。

最後一個重要行程,係拱北關口地下街有間餅店。

人山人海咁

有好味道嘅芝士蛋糕,而且好平10.5人仔1盒有3條,
而葡撻都係2.5人仔一個,同哥哥仔講要晒佢,
咁講好似好跨張,其實佢唔係出好多姐,只有2底。


今次旅程又完結了,要返工揾錢去旅行了。
後記:
今次旅程見完大家及討論之後都唔算豪食豪嘆,而且導遊姐姐唔合格不特止,我地重要谷氣。
不過出來行,預左還,又要睇吓自己比左幾多錢先嘅。
哈哈!無尼頭。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味