2012年3月19日 星期一

士多啤梨牛奶炒飯

之前亞虎幫我清晒舊blog D 相,以前無諗過會寫咁多篇,所以無留底,突然間失去,那種心情好難講。

多得各位 Blog 友留言個心都定d,靜侯她的出現。終於見番d相,心情好番晒。

現在比較忙,因要備份,但一千篇啊,唉!都要做啦,唔知佢下次病發時又搞邊科。從第一篇開始做覆印又同時重温舊網誌,見證了自己的成長,四年黎變化大大不同,我亦繼續努力向你們學多d野。





這個士多啤梨牛奶炒飯係網上見到,我請大家食吖,
佢特別在一個字,~~ ,唔好打我,
食落好特別架,都唔錯幾好食架。哈`~ ~
食材:
士多啤梨(去蒂頭洗淨擦乾)30顆、白米(泡20分鐘,瀝乾水分)1杯、
牛奶1杯、無鹽奶油30克、檸檬汁50c.c.、
消化餅乾8片、脆笛酥5支、冰淇淋2球
調味料:糖

做法:
1.10顆士多啤梨切片,加入50c.c.檸檬汁和3匙糖滾煮收汁,撈去浮渣,待降溫備用。


2.牛奶和米滾煮後關小火燜煮約15分鐘。


3.消化餅乾捏碎,加入少許牛油揉拌均勻,放入模具中鋪底。


4.5顆士多啤梨切丁;起鍋以小火融化牛油,加入5匙砂糖和飯拌炒,加入士多啤梨丁,炒至果糖黏性出來,隔水降溫。








5.將剩餘士多啤梨切半鋪排在碟中,將飯放入模具中塑形,淋上果醬,將模具取出,灑上捏碎的脆笛酥,再放上雪糕球即可。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味