2012年3月8日 星期四

三聖食海鮮



有同事要走啦,所以借d意約埋一齊吃海鮮歡送佢。


 

揀三聖村係,同事好多時黎買海鮮都係幫襯佢,
老板會介紹D抵食又啱時候海鮮比我地。 





上次係流浮山見d海鮮無尼區咁多咁大隻。





最後以2500蚊買左29斤海鮮,:D我地都好開心咁走去揾店家加工。




同事一向幫襯興記,但佢成班廚房佬過左黎棠記,我地一於C 跟,而且老板娘話油料錢會計平我地,無計開瓶費,29斤海鮮連汽水埋單連貼士只用左1700蚊^^,好開心呀又抵左,而且佢地整得好好味架~~^^。



環境無海天咁好咁舒服,我地係實際人,最重要平。哈)))))



未吃到失晒儀態之前,我地先黎一張大合照先。 



先上  白灼九節蝦





再黎半邊燒鵝,訂枱時就要訂埋呀,唔係無得食架,
因為佢真係皮脆肉鬆化架。

  醬爆聖子好惹味





豉油皇煎大蝦Yum Yum Yum,你地睇吓 
~~ 好大隻呀,爽口又彈牙。





椒鹽瀨尿蝦好味又多膏



蒜蓉粉絲蒸象拔仔,鮮甜到不得了。





睇見都想再食。




辣酒煮花螺




中班成六斤重一條,最好起肉炒球。




而D腩位魚頭魚骨炸左佢送酒一流。




美中不足的薑蔥焗生蠔,而家d蠔比較廋,尼度有兩桶蠔煮埋都唔係好見食。





最正係尼個鹽焗奄仔蟹,三月係食奄仔,夠肥骨同膏都軟又唔會硬。




海龍皇湯,係買海鮮時店家送的,需然係d小魚小蝦小蜆,酒家為我們加上白菜豆腐,煮出濃濃海鮮湯,非常鮮甜無味精,飲完好想再飲。





今餐大家都好滿意,除開每人都係320蚊,
都未散席大家都心郁郁約下次再黎時間。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味