2012年9月2日 星期日

梁九記

he he !真係好開心,網友Pansy帶我去大埔梁九記,買D好抵凍肉。





第一站,先醫吓個五臟廟先,係大埔市政街市間東記上海麵店食豬扖麵,我地都係雙拼,我嘅係雪菜肉絲河,而Pansy係筍絲麵(D筍夠晒粗),好大碗拼豬扖都係25蚊。


豬扖好大塊,重好冧好入味添,只是炸得唔夠酥脆姐。


自家制辣椒油,徧咸多D,大大匙都係小辣唔錯。



吃飽去睇吓D醬料先,都唔錯,應有盡有,不分中西都有,價錢又老實真係唔錯架。



好多凍肉價錢抵到尼,就算冰格無位,都唔買唔得,
之後去睇D黑豚豬肉,可惜屋企雪櫃無位,唔係一定有殺錯無放過。


之後去食返碗出名嘅豆腐花先返歸。








這些泰式食品,比起我地元朗每樣平1~3蚊,順道黎開買埋唔錯架。



Pansy推介,睇吓張單就知無介紹錯,5樣野都係佰零蚊,
比起百X真係平好多。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味