2012年9月9日 星期日

合掌瓜去濕湯




尼一輪天氣熱煲湯,煲黎煲去都唔知煲乜好,見合掌瓜當造又平,加埋扁豆、赤小豆、豬肉一齊大火滾15分鐘後,轉中小火煲個半小時,夠晒甜又去濕呀。









不過可能今個夏天實在太熱,我不停咁煲去濕湯水及涼茶,咁大少同埋大小姐唔多飲,迫住我要包底,可能飲得太多涼野,腸胃有點不適,和同事傾起這情況,她也有不適,結論係我地上左年紀無乜火,只好一星期飲一次涼茶及清熱湯水好了。



但!我家大少就喜歡飲用啤酒消暑,又鍾意打機到3~4點,


結果!



個身出滿紅紅的豆豆,重好痕添。





(為免嚇親大家,挑一個無咁驚嚇位置,又開始消退的肉照)




醫生話:可能平時食埋飲埋太多生冷野,又夜瞓,積積埋埋,一次過谷晒出黎,執劑茶會好D。

忠告大家有時間揾吓中醫清吓個底,唔使谷谷埋埋一次爆發有牌搞。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味