2012年9月1日 星期六

海洋公園—老大街

今年生日較開心,但!又忙碌。從事院舍工作的人,習慣生日
當天請假,從前我也在院工作過,所以我不例外習慣性
生日當天請假,去海洋公園玩啦。



我工作地方,有好多人都是從院掉過黎,
見我平白無事請假也猜到甚麼事。


哈)))) M小姐太客氣,早一天請我食午飯,真的好好味。
奇怪,我竟然無幫襯這間店




中午要外去,
太忽忙沒有影下同事送給我的蛋糕。
謝謝你們啊。

正日接近中午才到金鐘,人群依然很多。


  海洋公園都35歲啦,至於一生難忘就未必。



今次黎有個重點,就係老大街。

尼架熱巴我都留過唔少腳毛架。




如果唔係落雨,睇怕都幾難埋去影尼兩架車。


尼d裝水嘅桶,我細個都見過,之後都係用紅A。原來我咁老架啦。






老大街位於纜車站下面,一路食野一路有纜車經過都...



這裏都好用心去設計
  
不過這裏的物價同以前比差好遠啦。






最好係戲院設計同我細個時見一模一樣,真係好懷念。


 




 


 



這條街跟從前荔園一樣,有好多攤位玩遊戲,大人小朋友一定高興。







大家不彷留意吓D海報,會有道歉啟示架。哈~ ~ 傻....






現場重有加電車比大家上去玩吓架。


見有點餓就決定打道回府,途中係森美食我嘅下午茶餐。











因為大少同大小姐都同約會,我要食飽D,晚上要好夜才有蛋糕食。
 


因為,大少同大小姐貴人事忙,好在,最後這個蛋糕都趕及12點前切

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味