2012年11月4日 星期日

潮州之旅(3)

第二天

1650 離開龍湖古寨,往汕頭的中旅酒家享用自費的 潮式十八碟 ,菜式都可以,大家都收貨,2000 返回酒店。




第三天

0830食早餐,又是圍餐,0900離開澄海酒店,往最後一個景點,汕頭紅宫紅場。
1150到紅宫紅場,因為紅宫要維修無乜野好睇,大家只好週圍行吓,1230離開紅宫紅場往鮜門
1310到鮜門午膳,1830回到福田口岸,結束為期3天的潮汕之旅。
IMG_5744


一埋位已經擺好四小碟,潮州烏欖、普寧鹹菜、南薑鹹欖、甜花生。



先甜一甜食碗金瓜芋泥,以為好甜,可能就我地香港人所以唔漏。


鹵水鵝片、甜酸扎肉、
蒸鱸魚



蚵仔煎、九層塔薄殼、竄燒蝦

 
 
 

韭菜棵
 

酸菜豬肚湯


蠔仔粥
 

綠豆爽
食埋尼三鍋,成肚都係水




汕尾紅場



澎湃烈士銅像













紅場位於紅宫的東面,其四周除與紅宫批鄰處外均有紅色圍牆,正門雄健宏美,門上飾有浮凸線花紋圖案,一五星居於門頂正中,門額還浮塑 " 紅場 " 兩個鮮紅大字,兩旁浮塑 " 剷除封建勢力;實行土地改革 " 的對聯。

1986年在紅場中央原傳聲台舊豎立彭湃烈士銅像。紅場原址為明代的社倉,清代稱東倉,清未倒塌,成為草埔,故人稱東倉。1927年11月21日,海豐蘇維埃政府成立時,彭湃指示在該地興建紅場,以舉行慶祝海豐蘇維埃政府成立大會。

紅宫革命遺跡座落於海豐縣城人民路中段,坐北朝南,面積1850平方米,整體建築古樸典雅,牆壁和圍牆都用紅色粉刷,紅光耀眼,是名副其實的 " 紅宫" ,具有黄型的中國式建築風格。紅宫門樓為六柱五間牌坊式建築。其主體建築。其主體建築是大成殿,它重簷歇山頂,屋內置五柱鬥式梁架,有瓜柱、插枋、雀替等裝飾







因為紅宫維修,咁幾年前黎過睇過,過對面街道行吓,感覺好特別,似廿多年前深圳咁。



 




抽屜腸粉—這一份價值5大元,你可以點多小都得價錢照計。





我地又返黎食飯啦,尼餐係行程取後一餐。

沒有留言:

張貼留言

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味